MEDLEM

Seniorgolf

Seniorgolf på Jarlabanke GK

Hjärtligt välkomna åter till säsong 2023!

Är Du över 59 år och vill vara med i Seniorernas register och få utskick via mail om våra aktiviteter? Vi spelar även på andra banor. Skriv då till: levander.peter (at) gmail.com

SSO Skogberga Senior Open

21 tisdagar. Skogberga, 12 hål
Slaggolf med full hcp. Ingen föranmälan och ingen anmälan i GIT.

Start: Tisdag 2 maj.
Final: Tisdag 19 sep. Prisutdelning.

Vi har reserverade tider 8.30 – 10.00.

Vi ses på parkeringen ca kl 8.45.
Vi samlas, enas om bollar och går ut och har det trevligt.
Scorekort skrivs på sedvanligt sätt med underskrift av markör.
Nettoresultat räknas ut. Resultaten meddelas till Peter.
Resultat hittills meddelas via mail.

Extra starttider:
De som vill spela andra tider än 9-10, bokar själva via mingolf.se. Meddela gärna Peter om du går ut efter kl 10. Sms:a eller maila nettoresultaten till Peter senast kl 20.00.
Efter 20.00 räknas inte rundan.

Greenfee: 200 kr för icke Skogberga-medlem eller greenfee-medlem. Hur betala greenfee? Info kommer inom kort.

Välkomna önskar vi i seniorkommittén!

Vandringspris SSO

Segrande herren får under ett år stoltsera med vandringspriset ”GUBBSTRUTTEN”. Det är en träskulptur som donerats av Leif Eek. Tävlingen har initierats av Jarl Ringfeldt.

Segrande damen får under ett år stoltsera med vandringspriset ’KÄRINGEN’. Ett pris som tillverkats och donerats av Mats Bodin 2016.

Seniorgolf

Har du frågor kring seniorgolf på Jarlabanke GK?